Testare anti virus

In acest articol  o sa va prezint  o testare a mai multor programe anti virus.

Acum ceva timp  am  instalat  pe propriul meu  calculator  3 virusi aparuti in 2011 cu scopul de a vedea  ce programe anti virus vor fi detecta aceste 3 amenintari.

Pentru testare am folosit urmatoarele programe anti virus:

AVG, Avast, AVIRA, Kaspersky, ESET, Symantec (Norton), BitDefender, ZoneAlarm, COMODO, Microsoft, Panda, G Data, McAfee, PC Tools, Trend Micro, Dr.Web, F-Prot, Outpost.

Spre surprinderea mea cei 3 virusi au fost detectati  doar de 3 programe anti virus acestea fiind avast ,bitdefender si  kasperski.

Pentru testare s-au folosit doar versiuni trial (valabil 30 de zile)

Concluzia o trageti dumneavoastra.

2 gânduri despre &8222;Testare anti virus&8221;

    1. scuze de intarziere.:… DaCa instalezi 2 antivirusuri se da sistemul peste cap…e cel mai bine sa ti 1 anitivirus si un farewell… doctor spyware etc. asa iti recomand… sI in plus cu cat instalezi mai multi antivirusi pe calculatorul se va ingreuna . Si vreau sa mai lamuresc faptul ca cel mai bun antivirus nu exista si nici nu va exista. Cel mai bun antivirus esti tu personal prin fatul ca esti atent pe ce pagini de net intri.
      Singura modalitate sa afli care antivirus te multumeste pe tine este sa le testezi pe toate produsele pe propriul tau calculator.
      Acum ce antivirus folosesti?
      Asa am facut ca prietenii mei aveau fiecare pareri diferite.
      Sper ca te-am putut ajuta cu raspunsul meu.
      Te astept cu noi comentarii si sugestii cu ce ai vrea sa mai vezi pe blog.
      Iti doresc o zi frumoas!

Lasă un răspuns

