Teapa Cosmote: 50min+50sms cu 10 centi

Acest articol nu se refera la tepele primite prin sms de la diversi binevoitori si la cele aplicate in mod direct de catre Cosmote clientilor sai.

De cativa ani sunt posesorul unei cartele Cosmote pe care nu o incarc niciodata in vacante. Astfel ca dupa 2 luni de la ultima incarcare intru ca de obicei in perioada de gratie. Sunt destui care au credit ramas pe cartela si chiar au nevoie sa foloseasca respectivii centi dar se lovesc de frustranta gratie divina. Asta e si cazul meu: 61 de centi numai buni de vorbit 3 minute in afara retelei sau 6 minute in retea, blocati de Cosmote pana la urmatoarea reincarcare.

Din luna august sunt in perioada de gratie si doar printr-o minune (reincarcare) as fi putut folosi banii de pe cartela. Dar iata ce mesaj am primit azi:

Contul tau a fost activat pana la 4ian 2012. Intre 5oct-3nov 2011 ai gratuit oferta cu 50min+50sms/zi in Cosmote. Oferta se va reactiva zilnic intre 4nov 2011-4ian 2012 si 10c/zi vor fi retrasi din credit. Daca nu vrei sa beneficiezi de oferta trimite SMS gratuit fara text la 701 sau suna la 1234″.

 

Hello, am solicitat eu ceva? Asta nu e vanzare fortata? Imi iei banii si imi dai ceva in schimb fara ca eu sa vreau? 0800.080.999 deja imi suna cunoscut…
Apoi, eu as fi pierdut extraoptiunea pe care o aveam anterior. Asta se intampla tuturor celor care nu si-au mai folosit cartela de cateva luni si probabil daca nu ar fi folosit-o inca 2 luni, ar fi ramas cu 0 centi in cont.

Am trimis SMS la 701 pentru a nu activa teapa Cosmote si am primit confirmarea:

“Cererea a fost inregistata. Ai fost exclus definitiv din Oferta Speciala Cosmote. Contul tau este activ. Poti suna gratis la 1234 pentru alte oferte Cosmote!”

Cuvantul evidentiat cu italice a fost scris exact cum il vedeti. Din nefericire, cuvintele ingrosate ma vor marca profund pe viata…. NOT! Cat despre alte oferte Cosmote, cititi cu atentie toate detaliile care par minore. Nu intotdeauna sunt atat de avantajoase precum par.

costache cosmote

Lasă un răspuns

