bancuri noi 12-11-2011

1. Un maniac intră într-un restaurant McDonalds şi întreabă:
– Care este cel mai bun meniu?
– BigMac.
– Dar ce placă de bază are?

2. Cum se numesc circuitele unui calculator aruncat pe geam? Dezintegrate…

3.Bill Gates e judecat pentru bigamie. El spune:
– Dacă trăieşti cu două femei nu înseamnă bigamie, ci multitasking…

4.Cum se cheamă un procesor Athlon la 1,2 GHz ce funcţionează de 9 minute fără cooler? Un procesor ars de 8,5 minute.

5. Unde cauţi un fişier dacă nu îl găseşti nicăieri? În /bin/laden.

6.Doi programatori într-un bar:
– Vezi tipa aia? Vezi ce „properties” are?
– Da. Am „testat-o” aseară… este read-only.

7.Dacă constructorii ar înălţa clădirile în acelaşi fel în care programatorii
îşi concep programele, atunci prima ciocănitoare care s-ar ivi ar distruge civilizaţia.

8.O tînără se adresează vînzătoarei de la un magazin de cosmetice:
– Aş dori ca bărbatul meu să îmi acorde mai multă atenţie. Aveţi cumva un parfum care miroase ca un computer?

9.După îndelungate şi adînci săpături arheologice în Franţa, s-au găsit urme de sticlă. Concluzia: francezii aveau televizoare încă din antichitate.
După tot la fel de adînci săpături în Anglia, s-au găsit resturi de metale. Concluzia: englezii aveau rachete încă din antichitate.
După îndelungi săpături în România, nu s-a gasit nimic. Concluzia: românii aveau telefoane wireless şi GSM încă din antichitate!

10.Sună un client la hotline:
Client: „Buna ziua. Tocmai am instalat Windows 98…”
Hotline: „…Şi?”
Client: „Păi am o problemă…”
Hotline: „Bine, bine, asta tocmai aţi spus-o…”

11.Se întîlneşte Windows 98 cu o balegă.
Balega: „Salut, eu sînt o balegă!”
Win 98: „Ciao, eu sînt un sistem de operare.”
Balega: „Mai lasă vrăjeala! Dacă tu eşti un sistem de operare, eu sunt o pizza!”

12.Ce i-a spus nevasta lui Bill Gates după noaptea nunţii? Abia acum înţeleg de ce ţi-ai denumit compania MICROsoft.

 

Lasă un răspuns

