Cu ce este diferit acest blog fata de alte siteuri sau bloguri care ofera aceleasi servicii? IATA AICI DE CE TREBUIE SA NE ALEGI PE NOI!

Cu ce este diferit acest blog fata  de alte siteuri sau bloguri care ofera aceleasi servicii?

De multe ori cand vedeam 2 firme care oferau aceleas  tip  de servicii ma intrebam care este diferenta dintre ele? Cu ce este mai speciala una fata de cealalta?

In randurile urmatoare o sa  va arat diferentele dintre blogul nostru si alte bloguri sau siteuri care ofera acelas tip de servicii:

– pe blogul nostru ai preturile serviciilor la vedere si fixe. (Eu nu fac preturile dupa aspectul omului sau dupa zona in care locuieste asa cum am patit acum cativa ani cand nu stiam tainele  calculatorului si am chemat pe cineva sa imi instaleze windowsul, acea persoana mi-a cerut 60 de lei. Dupa ceva timp un prieten a chemat aceias persoana sa ii instaleze windowsul dar de data asta   persoana care i-a instalat windowsul si prietenului meu  i-a cerut 50 de lei iar mie 60 de  lei)

– Am vazut multe anunturi simple care nu ofera incredere din puctul meu de vedere  de tipul  – instalez windows  pentru detalii sunati la numarul xxxxxxx.

– Cand am facut acest blog am vrut sa  facem alt ceva care sa iti ofere si informatii despre IT

-Sunt deschis la sugestiile  de imbunatatire ale  blogului oferite de vizitatori. Cea ce unele siteuri nu accepta.

– Daca ai o eroare de windows noi incercam sa reparam eroarea sau problema nu schimbam repede windowsul asa cum fac unele firme aceast lucru  cu reinstalarea de windows la orice lucru minor este cel mai simplu. Noi schimbam windowsul doar la cererea expresa a clientului sau atunci cand singura solutie pentru a rezolva problema este reinstalarea windowsului. Iar noi oferim si sfaturi pt bunul mers al sistemului dumneavoastra si oferim munca de cea mai mare calitate si maxima seriozitate!!

cu respect administratorul!

Lasă un răspuns

