Compania Vodafone stie sa isi respecte clientii!

Saluare tuturor vizitatorilor blogului! Astazi o sa scriu un articol despre compania Vodafone Romania.
Pe data de 6 mai2012 mi-a expirat termenul de valabilitate a cartelei Vodafone, vazand ca nu mai am termen de valabilitate ma hotarsc sa o incarc cu 22 de euro, Dupa ce am incarcato ma hotarasc sa imi activez o optiune care imi dadea 1 an de zile valabilitate pentru cartela in schimbul a 10 euro, activez aceasta oferta imi sunt luati de pe cartela 10 euro si mi s-a dat in schimb valabilitate de 1 an.
Vazand ca totul a decurs cum trebuie la prima tranzactie decid sa mai activez inca o data aceasta optiune in schimbul a inca 10 euro si sa primesc inca 1 an de valabilitate, Dar dupa a-2-a tranzactie nu am mai primit 1 an de valabilitate ci doar 6 luni dupa 2 tranzactii in care am platit 20 de ero am primit 1 an jumatate de valabilitate. Vazand acest lucru am sunat la serviciul de relatii cu clientii am fost preluat de o domnisoara i-am explicat problema dupa cateva verificari domnisoara imi spune ca valabilitatea maxima oferita de catre vodafon este doar de un an jumatate.
Atunci eu i-am spus faptul ca ar fi trebuit sa fiu anuntat inainte sa fac a doua tranzactie printr-un sms dupa cam 10 minute de discutii domnisoara operator imi spune ca va incerca sa rezolve problema eu spundui ca as dori sa mi se returneze 5 euro atata timp cat eu am primit doar valabilitate de 1 an jumatate in loc de 2 ani.Operatorea imi ia nr de telefon si imi spune ca ma va suna in cateva ore chiar daca rezolva problema sau nu. Din pacate operatoarea respectiv nu mai m-a sunat deloc.

a-2a zi am revenit cu un apel la relatii cu clientii de data asta mi-a raspuns un barbat i-am explica aceias problema spundui ca m-a simt inselat platind 20 de euro pentru o valabilitate de 2 ani si sa primesc o valabilitate doar de 1 an jumatate , Operatorul mi-a spus ca pe siteul vodafon scrie despre valabilitatea maxima eu spunandui ca nu prea intru pe siteul Vodafone.
dupa aproximativ 10 minute de discutii operatorul ma intreaba ce suma mi-as dori sa mi se returneze, i-am spus ca 3 euro si in secunda 2 aveam cei 3 euro pe cartela. Ma bucur ca am reusit sa imi recuperez o parte din credit.
Am scris acest articol pentru a nu patii si voi cititorii blogului nostru cea ce am patit eu si sa stiti ca perioada maxima de valabilitate oferita de Vodafone este de 1 an jumate (18 luni). Va doresc o zi frumoasa!

Lasă un răspuns

