spamul Sanda Carp

Salut toti cititorii blogului! Asyazi o sa va aduc la cunostinta spanul Sanda Carp.
Acum cateva zile am primit un maill de la o persoana numita Sanda Carp care continea urmatorul mesaj:

Bună,

Numele meu este Sanda Carp și mi-ar plăcea mult să vă spun
cum instalezwindows7xp.wordpress.com poate să se poziționeze și mai bine în Google.

Sun expert SEO, lucrez la SEO Romanian și, făcând o cercetare
pentru câțiva dintre colegii mei, am găsit adresa dumneavoastră
de email și am hotărât să vă contactez imediat.

Dacă sunteți interesat, aș fi încântat să vă trimit informațiile
adiționale și toate detaliile necesare pentru ca acest lucru să se întâmple.

Mulțumesc mult,

Sanda
SEORomanian.com

AVAND CEVA DUBII in legatura cu mesajul am intrat pe siteul Seo si am dat peste un mesaj de avertizare postat de adevaratii experti seo
„O „experta seo” pe nume Sanda Carp de la seoromanian.com trimite spam peste tot pe unde gaseste adrese de email.
Aceasta „experta” nu are absolut nici o legatura cu site-ul SEORomania.com (observati diferenta de domeniu – un „n” in plus la coada)
Dovezi ca este „experta in spam” gasiti pe Google – Sanda Carp”
Mare atentie la maillurile pe care le primiti
Va doresc o zi buna!

Lasă un răspuns

