DE CE TREBUIE SA FOLOSIM ANTI-VIRUS?

ce putem sa patim daca nu folosim un anti-virus?
Salutare tuturor vizitatorilor nostri! In acest articol o sa va explic de ce trebuie sa folosim macar un anti-virus nu mai spun de o suita de protectie.

M-am hotarat sa scriu acest articol pentru ca acum 2 zile mi-a fost adus un calculator foarte plin de virusi care nu a avut instalata nici o protectie anti-virus.

Am incercat sa reinstalez windowsul dar multitudinea de virusi se opuneau si nu ma lasau sa instalez windowsul.

Am incercat sa instalez mai multe programe anti-virus dar nu eram lasat de virusi.

Am trecut la defragmentarea calculatorului aceasta defragmentare a durat 2 ore.

Dupa ce l-am defragmenta incepuse sa mearga mai bine dar tot nu ma lasa sa instalez windowsul

Am mai instalat cateva programe pentru a ma ajuta la stergerea informatiilor, dupa o perioada lunga de asteptare am reusit sa corectez o mica parte din probleme si erori cu mare greutate am fost lasat sa instalez un anti-virus care a sters multitudinea de virusi. Dupa stergerea virusilor am reusit sa instalez windowsul.

Virusi au reusit sa lase urme profunde chiar si dupa eliminarea lor.

Acum cateva zile am gasit un sondaj pe net care spunea ca 5% dintre cei care au votat nu foloseau produse de securitate.

Aveti grija de calculatoarele voaste daca nu vreti sa vi le distrugeti cu mana voastra si protejatile cat de putin si nu luati exemplul calculatorului despre care am povestit eu mai sus care nu a avut macar parte de o minima protectie timp de aproape 9 luni.

Nici nu va puteti imagina ce ravagii poate face un virus in calculatorul vostru.

Aveti grija pe ce siteuri navigati!

O zi frumoasa….

Atentie!: Doresc sa va aduc aminte ca cel mai bun anti-virus nu exista si nici nu va exista cel mai bun anti-virus sunteti voi. exista doar anti-virusuri bunicele, bune si foarte bune insa cel mai bun din lume si impenetrabil 100% nu exista si nu va exista vreodata!!

Atentie!: nefolosiria unui anti-virus pe termen indelungat duce la defectarea si distrugerea hardului intern in totalitate iar acel hard al pc`ului dumneavoastra trebuie schimbat!!! va sfatuiesc ca toata lumea sa foloseasca un anti-virus fie el si pe 30 de zile iar apoi il reinstalati daka nu aveti licenta la el iar daka vreti un anti-virusi cu adevarat bun si cu licenta pe 1 an ast sa ma contactati!!!

Atentie!: sistemul de operare linux despre care vad ca tot mai multa lume crede ca e impenetrabil si ka nu se poate virusa niciodata se inseala: chear daka linux e mai complex ca celelalte win 7, win xp si win vista si chear daka se viruseaza mai greu si acest sistem de operare se poate virusa!! a fost dovedit acest lucru credeti`ma!!! iar eu nu recomand linux oamenilor casnici cu pc sau laptop personal fiindca e mai greu de operat ca restu! iar celor care le plac jocurile pe linux o sa intampine ff mari plobleme deoarece linuxu nu e conceput pt jocuri!!! in general linux folosesc doar firmele si companiile mari!! mai rar se foloseste acasa!

Lasă un răspuns

