Teapa celor de la Emag cu preturi speciale -In Romania nu avem reduceri de pret

Salut am descoperit din intamplare un lucru care probabil il stim cu totii,in Romania nu exista cu adevarat reduceri
Am descoperit cu stupoare intrand in contul meu emag faptul ca laptopul care il folosesc acum se vinde in aceste zile tot pe emag la suma de 2.082 lei.Eu am cumparat acest laptop pe data de 21.03.2016 la pretul de 1999 Lei.
Nu am o problema cu faptul ca este mai scump presupunem ca acest pret de 2000 si un pic de lei era pretul inainte de acea reducere la care am achizitionat acest laptop, dar eu am fost deranjat de minciuna care o spune emag acum pe site legat de faptul ca este pret special in ce sens este pret special nu se specifica absolut nimic (aaaaaaa doar ca este mai scump?
daca il pui la un pret special oferi ceva beneficii dar tot eu banuiesc ca stiu raspunsul in general omul cand vede lucruri de genul pret special nu mai sta sa se gandeasca daca este o promotie ceva la acel produs merge pe incredere ca vanzatorul nu il mine ca este cinstit acest lucru complet eronat.
eu stiu ca o data cu trecerea timpului pretul unui produs trebuie sa scada nu sa creasca si sa punem bulinute cu pret special
am observat ca la un pret de 1830 am acest laptop resigilat.
Aveti grija ce cumparati si nu va lasati dusi de val ca scrie sus ceva cu reduceri sau mai stiu eu ce abureli.
o sa pun si 2 poze cu dovada
Invit compania Emag sa isi spuna puctul de vedere.
Va doresc o zi frumoasa!pizap-com14831851829111

screenshot-5

Lasă un răspuns

